دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

۰۹
تیر ۹۴

پریشب رفته بودم خونه دخترعموم. این چند وقته حسابی خونشون پلاسم

شب مهمون داشت مادرشوهرشُ اینا با دوتا از دخترخاله هاش که از بچگی خیلی دوسشون داشتم .

یکیشون الان ازدواج کرده  اسمش پریسا و خواهرشم نسا وقتی که داداشم بچه بود 2 یا سه سالش بود همش میگفت میخوام باپریسا ازدواج کنم

دیگه تا نصفه شب بیدار بودیم کلی خندیدیم

نیاز داشتم به این خندیدنــا

نسا از دخترعموم میپرسید خاک شیر رو چجوری درست میکنن بعد دخترعموم همون زهره که تهران زندگی میکنه میگفت که اون خاکشیرُ باید بشوری که خاکش بره ولی چجوری خاکش ازش جدا میشه و خودش میمونه من نمیدونماسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

فیلمای بچگیمُ برده بودم ببینن بعد اونموقع دخترعموهام 16 ساله اینا بودن همه لباسای داقون بعد با چه اعتماد به نفسی تنهایی میرقصیدن خلاصه کلی براشون نوستالژی شد


دیروزم بعدباشگاه که اومدم خونهُ آماده شدیم رفتیم خونه عمم.

مامانمم این عممُ خیلی دوست داره ینی کلا خیلی باهم صمیمی هستن . عمم بااینکه پیره مثلا همسن مادربزرگمه ولی افکارش رفتاراش همه چیش بروزه  کلا خیلی ماهِ .بعد دیگه من رفتم تو حیاطشون گشت زدم مامانمُ عمم داشتن دوتایی حرف میزدن آبغوره میگرفتن.


یه حیاطِ فوق العاده قشنگ دارن . کلا همه چی تو خونشون خوبه البته اگه پشه های توی تابستونُ نادیده بگیریم .

حالا بیاید نشونتون بدم حیاطشونُ.

این یه قسمتشه که اون باغی که دردوردست میبینید مال خودشونه .

اینورم نصف حیاطشونه که خونه روبرو که مشاهده میفرمایید خونه برادرشوهرشه در دور دست که بچه ها رو میبینید دارن بازی میکنن . همیشه پرِ پسرِای فامیلِ اون قسمت  که تازگیا تور والیبالم زدن حسابی زمین بازی ای درست کردن واس خودشون .

 اینم یه مسیریِ که میرسه به یه تابی که با طنابُ چوب درستش کردن

اما قسمتِ خوشمزس اینجاست که معده درد را به عمل میاورد . کیلیک

شام هم خونه دخترعمم بودیمُ والیبال دیدیم همه باهم .

من اینا رو خیلی دوست دارم شوما چطووووور؟ کیلیک

اینم من وقتی که رو تاب بودم . کیلیک جان


امروز صبحم با نیکی خانوم جانمان رفتیم پیاده روی واقعا هوا گرم بودُ ما دوتا هم اول صبح زر زر زر حرف میزدیم.

بعد من پیشنهاددادم یجا بشینیم یکم خنک بود دیگه کلی چرتُ پرت . یه آقاهه یه آهنگ سنتی یچیزی شبیه اهنگ جان مریم گذاشته بود بعد حرکاتی شبیه رقص انجام میداد به نیکی میگم بریم وسط همراهیش کنیم؟

بعدش کلی دوتایی عکس گرفتیم حالا بااون قیافه های خوابالو . چیک چیک


در تمام حالاتِ زندگیم دربدترین شرایط هم همیشه باشگاه خیلی شادُ پرانرژیم میکنه. اصن روزایی که میخوام برم باشگاه خیلی خوشحالم بخصوص اگه کلاس رقص هم باشه .゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字


این آهنگه خیلی خوبه برید دانلودش کنید کیلیک.



موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۹
zahra_a

نظرات  (۴)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۱ من و آقای یار
سلام اجی وبتو لینکیدم من از بلاگفا باز وبمو عوض کردم
پاسخ:
منم  لینکیدمت گلم
موفق باشی خوشگل خانم
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۸ یه دختر شیطون
سلام زهرا منم اومدم اینجا[خوشحال]ولی ناراحتم نوشته هام پرید[ناراحت]
پاسخ:
ااوهو.ومممممم
زهراااااااااا میشه برگردونی مطالبو عزیزم
پاسخ:
چجوریییی؟؟؟میشه راهنماییم کنیییی؟

میخوای باهام حرف بزنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی