دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

۰۵
تیر ۹۴

سلام.

من الان درنهایت عصبانیت و ناراحتی به سر میبرم !

چرا که بلاگفا دیگر از چشمانم افتاد !

واقعا خیلی متاسفم و خیلی ناراحتم که خاطرات یک ساله ی من از بین رفت ...

درسته حس نوشتنم کمرنگ شده و اینجا یکم برام غریبه س ولی زود جوش میخورم بااینجاُ همه چیش .

و از اون قضیه ی پاک شدن خاطرات یکساله که بگذریم نصفِ ناراحتیم اختصاص داده میشه به گم کردنِ دوستام .

شاید چند تاییشون رو بتونم پیدا کنم ولی بقیه رو نمیدونم چجوری ...


بیانِ عزیز امیدوارم پسر خوبی باشی :دی

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۵
zahra_a

نظرات  (۴)

http://ironmard.blogfa.com/post/35
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۷ منـی کِ من نیسـت ...
خوبه تو یک سال خاطره داشتی من 5 ساله از اونجا خاطره دارم...
پاسخ:
       خیلی سخته میدونم منکه یکسال فقط نوشته بودم واقعا ناراحت شدم :((
مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
       فدای تو عزیز دل من :)))
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ نیکی خانم
خوش اومدی دوست جانمان[لبخند]

میخوای باهام حرف بزنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی