دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

۱۶
تیر ۹۴

آقاااااااااااا حس نوشتن نییییییییییس دیگههههههههههههههه


رفته بودیم دریا :p

                                              img_۲۰۱۵۰۷۰۲_۱۹۴۳۳۳.jpg

نتیجه جلسه سوم کلاس سفره آرایی :D

 گوگولی جان


پریشبا پختیمش

کیلیک

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۱۶
zahra_a

نظرات  (۷)

عزیییییییییییییزم،وبلاگم با رمزی که داشتم برام باز نمیشه،کمی بهم فرصت بده تا برم خونه ی جدید.
پاسخ:
       پس حتمننننننننن بهم خبر بده هاااااااااااااااااااااااا
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۳ سوسن و فرشادی سربازش
سلاااااااااااااام من پیدات کردم
اجازه؟منو هنوز یادته؟
پاسخ:
چه جوری باهات حرف بزنم کجا کی وای خدااا
۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۶ یه دختر شیطون
تولدت مبارک دخملی[یه عالم قلب و بوس]
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۷ یه دختر شیطون
من که می میرم برای دریا رفتن[خوشحال]
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۴ من و آقای یار
به به دریا من دریا دوس داررررررررررررم
پاسخ:
کیه که دوس نداشته باشهههههههه؟؟؟؟؟؟
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۴ رضا فاطمی
یعنی...ناخنا هم لاک زدن میخواد...
چقد هم تپله ))):::
البته من جنبه سلامتیش رو گفتم....): بعضیا..دیگه  فکرشون جایی نره...
پاسخ:

       ما جنبه سلامتیش رو نادیده میگیریم !

اگه لاک نباشه پس دیگه چرا ما دختریم !!!؟؟؟

میخوای باهام حرف بزنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی