دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

دختری با کتونی های گل گلی

من همون گل گلی پوشِ تپلی

۰۶
تیر ۹۴

امشب اصن اعصاب درستُ حسابی نداره ام [بی اعصاب جان]

از روز اول ماه رمضون موقع افطار یا بعدش خوابم میبره و وقتی شب بیدار میشم بی حوصله ام .

و اینم بگم که من روزه نمیگیرم .

و شاید دلیلِ من برای خیلیا قابل توجیه نباشه بخصوص پدرِ عزیزم ! ولی خب اینه نظرِ من [سکوت]

فردآ صبح اولین جلسه ی کلاس سفره ارایی را میروم همراه دو عدد دخترعمه ی عزیز [هَپی]

باشگاه هم که سرجای خود است و یک جلسه ست که با دوعدد دوستِ عزیزم آمیخته شده [انشام بره توحلقم]


شب شما هم بخیــر .

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۶
zahra_a

نظرات  (۳)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۴ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
ماه رمضون ماه مهمونی ویژه خداست...
درسته من خودمم قدر خوبیهای این ماه رو نمیدونم ولی حیفه بخوایم از دست بدیمش...
پاسخ:
بله شما درست میفرمایید:)
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۷ Fatemeh sadatmand

میخوای باهام حرف بزنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی